Як відновити чи змінити пароль свого облікового запису? Через застосунок Персонал – легко!
Нові можливості з’явилися у версії застосунка 2.3.2. Оновіться, і давайте подивимось, як це працює.
Забули пароль і не можете зайти в застосунок, у ERP, в Особистий кабінет, скористатися робочою поштою чи навчальним порталом тощо? Буває. Така прикрість хоч раз траплялася з усіма. Don't panic! Ловіть просту інструкцію, як швидко відновити пароль за допомогою СМС-коду:
1. Натисніть «Увійти через СМС-код» – жовтий рядок на екрані смартфону.

2. Дочекайтеся СМС чи повідомлення у Viber і введіть цифровий код у відповідне поле.
Якщо у вашому смартфоні налаштоване автозаповнення, система сама «прочитає» код з СМС. А якщо ні – запам’ятайте цифри і впишіть код самі.

Увійшли в застосунок? Пів справи зроблено. Тепер треба створити новий, надійний пароль. Для цього
3. Перейдіть у налаштування. На Головній сторінці застосунка, вгорі праворуч натисніть → «Змінити пароль облікового запису».

4. Створіть новий пароль (і запам’ятайте його).
Впишіть його, а нижче – повторіть для підтвердження.
Поряд із полями, в які ви впишете новий пароль, буде підказка, що допоможе обрати надійну комбінацію знаків.

Тепер розглянемо іншу ситуацію: ви пам’ятаєте пароль, але хочете його змінити. Наприклад, коли термін його дії добігає кінця. Так відбувається раз на три місяці, і це не примха. Регулярна зміна паролю захищає не лише наші комп’ютери, а й усю мережу Укрпошти.
Коли прийде час, ви отримаєте в застосунку пуш-повідомлення.
Натисніть на нього, і ви потрапите прямо на сторінку «Змінити пароль облікового запису».


Або пройдіть уже знайомим шляхом: Головна сторінка застосунка → (Налаштування, вгорі праворуч) → «Змінити пароль облікового запису»
Створіть новий пароль – так, як описано вище, у п. 4.
Вітаємо – готово!
Тепер ваші дані захищені – зручно, швидко та надійно. Так і має бути!
Приємної нам автоматизації! 😃
